První schůzka První schůzka má za cíl konzultaci představ, požadavků , potřeb a přání zákazníka, výměnu základních údajů, jako jsou rozsah projektu, časovou posloupnost zakázky, platební podmínky. Pokud je k dispozici projektová dokumentace, dojde k jejímu předání, pokud nikoliv, návrhář si danou místnost zaměří a pořídí fotodokumentaci stávajícího stavu místnosti. Druhá schůzka Na druhé schůzce dojde k předání a prostudování smlouvy o dílo a předání vypracovaného prvního konceptu návrhu Konzultace návrhu s klientem za účelem projednání připomínek klienta a výběru nejvhodnější varianty. Třetí schůzka Třetí schůzka má za cíl stanovení zda dojde ke spolupráci či nikoliv. Pokud dojde k podepsání smlouvy o dílo, návrhář začne pracovat na vybrané a zkonzultované variantě nebo variantách návrhu v rozsahu: Čtvrtá schůzka Na čtvrté schůzce dojde k předání finální vzorkovnice, specifikace zařizovacích předmětů s odkazy na příslušné dodavatele, 2D půdorys, řezopohledy jednotlivých stran v perspektivě, 3D vizualizace, cenové kalkulace a konečné faktury. Vždy předem víte, kolik za další část zakázky zaplatíte a v které fázi budou pro Vás informace dostačující |
dotazník
jak probíhá naše práce
|